26 september 2007

Gått 1.2 mil med skolan idag. Det var faktiskt inte alls jobbigt när man väl gick där, men när man kan kom hem o ställde sig i duschen.. nä, jag orkade knappt stå. Ville bara ut därifrån så snabbt som möjligt o slänga mig på sängen. Det gjorde jag, hade knappt hunnit skölja ur balsamet, tog bara handuken om mig o slängde mig på sängen. Kudden blev dygnblöt av håret o de formades en kropp på lakanet av allt vatten. Så skönt det var! Blev lite kallt efter en tag, la täcket över mig.. Somnade 5 min. Har ont i benen bara av att sitta, inte ens haft ork att gå på toa. Det är illa =P , längtar till helgen. Då ska jag få vara massor med min älskling! , har egentligen blivit bortbjuden på lördag, fick jag reda på idag. Men nä.. (:


dagens låt: Be like that - 3 doors down

Inga kommentarer: