08 september 2007

Det är svårt och verka glad när man inte är det. Skönt att slippa behöva låtsas att allt är frid och fröjd ikväll. Mina tjejer är de bästa. Ninni, Moa, Freddi, Sara och Maja kommer hit. Vi ska käka en massa mumsig mat, gå bort till viddemirre och hyra en film sen bara myspysa. Prata ut lite, både jag och Ninni har våra kärleksproblem. Inte lätt! - Så det har jag att se framemot. Att göteborgsresan den 25:e tillsammans med Ninni är paxad också är väldigt skönt. Gå på fotbollsmatch på kvällen och bara skrika en massa, sen ränna runt på göteborgs gator hela onsdagen och förtränga alla jobbiga saker med shopping. Can´t wait. Kanske blir göteborg på tisdag med, men av helt andra orsaker.. Har redan bokat biljetten och så, men jag blir inte direkt besviken om det inte blir något den veckan. Iförsig så bråkar vi om ingenting, men man kan behöva tid iallafall. Jag gillar verkligen dig till tusen, älskling.

Imorgon sover jag länge, väldigt länge. Spenderar säkert några timmar på Prison Break. Sen plugga lite. Ska sjunga med kören mellan 16-21 också, jobbigt jag vet! Men det är skönt också. Man glömmer bort allt annat, nästan. På måndag är det skola, men jättesofta lektioner. Ska på studiebesök på två restauranger inne i staden, med serveringen. Sjunga även måndagkväll mellan 17.30-21 .. Studiedag på tisdag så efter kören ska jag baka muffins har jag bestämt =D , sen spendera ännu mer tid framför Prison Break. Den är ju ändå 16 timmar lixom. På tisdag.. ja somsagt, det är osäkert. Vill hemskt gärna till göteborg och bara krama och kyssa sönder den där saken, bokstavligt.

Inga kommentarer: