05 augusti 2007

snubbla på mållinjen.

Kan inte sova för den här jävla.. huvudvärken eller vad man ska kalla det. Ömheten kanske. Skulle åkt med bussen ut till Vilshärad idag, jobbat.. Meen My ringde & sa att jag inte kunde jobba själv idag, & det fanns typ ingen annan som kunde jobba med mig. Lika bra det kanske.. så att jag får vila upp mig lite. - har det ganska lugnt fram till på onsdag, då fyller pappa år så ska ut & äta etc. Sen ska jag ta med han på Simpsons-filmen är det tänkt, han ÄLSKAR Homer. Den 11:e är det kanske tänkt att åka upp till Västerås, bilar där. Osså Georg då ;D , men får se.. vill dit men farfar fyller år den 12:e & farmor vill att vi ska ha en liten "fest" för honom den 11:e, dels för att han fyller år & för att han skulle spelat sin 1000:e fotbollsmatch i Hösäckarna nu snart, men han blev sjuk så klarade bara 997. Så han behöver lite uppmuntran han med! <3 - Georg, du hade gärna få kommit hit & vara med, men du ska ju kolla på bilar din lyxunge! Sen skulle du ju ändå upp till Borlänge så wtf.

Inga kommentarer: