15 augusti 2007

Skickade iväg min bästa vän idag, min ipod. Lyckligtvis så verkar det som om jag kommer få en sprillans ny, skönt! :) Ett par byxor blev det förresten, love them! Penna hittade jag här hemma så behöver inte lägga ut pengar på det. Trodde verkligen att 100-lappen på mitt konto va de jag skulle leva på till typ 30:e september, men så kom ett mejl med ett underbart lönebesked, får iförsig de pengarna först den 25:e & den 27:e men wtf. Behöver ja pengar innan dess så fick jag låna av pappis. Men de ska nog inte vara några problem, de enda som är beräknat att kosta något är väl om jag kanske åker till gbg på fredag, men det gick på typ 60 spänn så inga problem.

Fick en konstig illamåendekänsla precis, bara inte jag blir sjuk nu. Är väl för att jag fortfarande inte ätit. Nu när jag tänkt efter så åt jag faktiskt inte speciellt mkt i göteborg heller. & igår när jag kom hem så va lite tårta & en banan de enda jag åt. Hittils idag har det blivit en banan, en apelsin & två ballerinakex ^^ , & klockan är faktiskt halv 5, & jag gick upp vid 10-tiden.. Nä, får koka till nåt. puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

inte konstigt att du mådde illa!!! :) ja du så jävla meckigt. mitt liv är inrutat nu. i dont like that!!