30 augusti 2007

20.40

Jag har återigen börjat lyssna på radio ganska mycket & har märkt att de spelar Backstreet Boys väldigt ofta, varför i hela friden gör dem det?! Världens äldsta låt, som jag tyvärr sjunger med på. Helt sjukt! , något annat störigt är att de inte kan säga vad låtarna heter. Hörde nyss en underbar låt som jag har hört 1000 ggr förut men aldrig kommit på va den heter. Man ska kunna kolla sånt på hemsidan efter sånt men nä, det fuckade sig.

Jag har precis pluggat lite matte & nynnat på "beautiful girls" som oxå spelats 10 ggr den senaste timmen, sen pluggade jag lite engelska-glosor men det är lätt. Borde verkligen fortsätta städa nu, annars blir väl mamma rasande på mig. Hehe! Hinner nämligen inte komma hem imorgon mellan skolan & bussen till göteborg. & på söndag så kommer släkten hit tidigare än vad jag gör så. , nu ska jag dammsuga & skaka rumpan. *Öh ja, varför inte?!?!*
Gotta be happy, it´s friday tomorrow! =D

p.s. Jag luktar killparfym. Hittade några parfymprover här som jag fick när jag var i Danmark. & trög som jag är så läser jag inte om det är kille eller tjej-doft förens efteråt. Men det är skitsamma. Jag luktar grymt gott nu iaf. d.s


22.26
Nu har jag städat klart! Golvet glänser nästan nu *not* Under tiden som jag städade hörde jag faktiskt bara backstreet boys en gång =D , dock kom markolioo & magnus carlsson 5000 ggr. HATAHATAHATA! - var ute på en liten promenad oxå, typ 20 min. Svinkallt va det men härligt! Skulle bort till busshållsplatsen & lämna en tröja till Maria, hon hade ingen värme i bussen. Nä, nu ska jag bara fixa lite här på skrivbordet, bädda sängen lite lätt. Sen äre sussa som gäller. Pallar inte packa ikväll, får gå upp tidigt imorgon istället. "<3

Inga kommentarer: