17 augusti 2007

Bara legat i sängen hela eftermiddagen & väntat på att dagen ska ta slut, jättetråkigt är det. Men nu är det kväll & jag ska äta megamumsig mat & sen ska jag cykla hem till världens bästaste Moa & ha filmmys. Hoppas bara att det slutat regna till dess, inte så långt iförsig men iallafall. Kommer la hem inatt nångång & då ska jag sussa, sen är det lördagmorgon & då åker jag till Liseberg =D , det går fort där & sen får jag vara med min baby hela natten. Yes! ^^

Fest nästa helg någon? Jag & Ninni är desperata. Vi är t.o.m beredda att sitta hemma hos mig & fjortis-supa för att vi inte har något bättre för oss. Haha, då är det verkligen illa! Annars blir det kanske gbg, hem till hennes lilla flört, om han vet någe partaj. Annars så ska jag nalla Arash nycklar så att vi kan sitta hemma hos honom & fjortis-supa medans han är på nåt annat kalas ^^ , damn! our plans are good.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja men visst. jag ska ut nästa helg :D fan nu har jag snart klippt en vinare....vad hände liksom...

Anonym sa...

Jo men josse du är 23 bast. Möe lättare för dej ^^ , haha ja vad hände? =P