10 augusti 2007

1000

Blev väckt av georg vid 7-tiden, dummis! , fast jag skulle ändå upp nu vid 8 så. Har massor & fixa idag.. ska vara inne i stan nu vid 9-tiden & kolla en sak snabbt, sen ska jag hem & fixa käk samt städa, som jag skulle gjort igår men inte pallade ^^ - får se om Georg kommer ikväll. Han kanske tycker det känns onödigt & åka hem redan på söndagen igen, men han ska ju till borlänge då så. Men det är ju samma sak om jag skulle åkt dit iförsig, åka hem på söndag igen. Dels så är jag nog ganska pank om jag minns rätt, skyldig mamma 700 & farsan 300. + att det är farfars kalas imorgon & jag har inte träffat några av mina kusiner/kusinbarn på över två år, fast vi bor i samma stad. En av kusinbarnen har jag inte ens träffat.. dumt! Det roliga i Västerås är ju att det är sån där streetrace typ, men ska man lita på vädret i tidningar etc så ska det regna där uppe hela helgen, inte så kul att vara ute då kanske. Ska iförsig regna här i halmstad med, men man kan ju vara inne.. ajja, får se.. :) Ska äta frukost nu iaf. Pusshej.

Inga kommentarer: