19 juli 2007

badsugen, nej tack?

Vaken tidigt idag. Somnade ganska lätt igår men sen så vaknade jag vid lite efter 5, så var jag vaken där en timme.. sen sussade jag sött igen. Skulle jobbat men det ser lite knapert ut med det just nu, solen skiner lite ibland men det blåser jävligt kallt. Tror inte att folk är så himla badsugna då. Men det hade jag ett litet snack om igår med några tjejer på jobbet, jag som badvakt blir inte alls så sugen på att bada i bassäng, de som står i glassvagnen är inte alls sugna på att ta så mycket glass det vill, & de som står i godis, sockervadd & popkorn-vagnen är inte alls sugna på att ta det heller. Lite skumt ändå eftersom allt det är sånt man kan längta ihjäl sig efter ibland. Ajja, för övrigt så blir det väl in till staden framåt eftermiddagen, kolla runt lite :) , myspys!

Inga kommentarer: