05 juni 2007

happyhappyhappy.

Hans lyckorus bara strömmar genom mig nu, konstigt vad en oskyldig pojk kan göra på en flicka som mig. I´m happyhappyhappy! =D , dagen kommer fortsätta att vara happy. Ska dock vara hos advokaten klockan ett men det är ju ingen big deal, kommer gå bra hoppas jag. Efter det ska jag, mia & fia till skopunkten/stan & leta skor, (jag älskar skor!) & efter det ska jag & mia testa tältet inför hultsfred samt kolla upp lite info etc. , gymmet efter det, sen är min dag förgylld ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjaaaa! hittade du några skor idag??? O du, gick det bra hos advokaten? Kraaaaam!*

Anonym sa...

åh fan! najs med solbrillor och linnen. alltid kul att shoppa loss lite. själv ska jag snart shoppa loss på maxi...det är kanske inte riktigt lika kul, men vad gör man? måste ha mat. sedan ska jag plugga hela dagen innan det nalkas jobb. Läser nutrition, så jävla mkt att läsa. helt sjukt. och alla formlar...läser kemi nu, suger! hatar kemi, men måste ju nu så..ahhjh! ha det så bra idag ute o solen! =)