29 maj 2007

nittonåring.

Vaknade vid 7-tiden av att regnat öste ner! & det bankade & dånande.. jag blev inte rädd men det är jobbigt att försöka somna om. Så jag tog på mig mina fina stövlar, pösbyxor, en regnjacka med stor luva & gick ner till närbutiken & köpte mig en tidning. Det fick bli Cosmopolitan idag :) Var ändå helt dygnsur när jag kom in igen så satte mig under täcket med en varm choklad. mums! - blir nog en slapp dag på jobbet idag, börjar kl. 11 & jag arbetar efter vädret. Är det fint väder så kommer det fler barn etc. till äventyrslandet. Är det dåligt väder så sitter de hellre hemma & kollar på film. Men vet att de antagligen skulle komma lite skolklasser idag typ. Får hoppas solen spricker upp, har ju ändå slutat regna nu så. - Innan jobbet ska jag & mamma in till stan & köpa studentpresent till Gustav, min kusin. jag ska köpa mig en klocka oxå ^^

Hittade precis en kul grej på nätet om hur man mäter din ålder. Jag sägs vara som en 19-åring. wow ^^ www.vuxenpoäng.com .. try it!

Inga kommentarer: