23 maj 2007

fun! ^^

1.Ta närmaste bok och slå upp sidan 58, rad 5 - vad står där?
”Jag kunde inte få på mig kläderna fort nog.”

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En lampa

3.Vad var det senaste du såg på tv?
Tack Gode Gud

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är.
20.18 (20.24)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Tv:n

6. När var du ute senast och vad gjorde du då?
yklade hem ifrån pappas.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Någon sthlm:ares bilddagbok.

8. Vad har du på dig?
Ett par röda korta shorts, rött linne & svarta hipsters

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Minns inte

10. När skrattade du senast?
Idag, nyss.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Speglar, mitt namn, tidningsställ, tavla, ljuslyktor.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Det gör jag dagligen

13. Vilken var den senaste filmen du såg?
Deja Vu

14. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
David & Victoria Beckhams nya lya & lite bilar.

15. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Öhm, jag gillar sex?

16. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle de då vara?
Att Skåne tillhörde Danmark ^^ (hemskt oseriös)

17. Tycker du om att dansa?
Oh yes!

18. George Bush?
Hell no! Uuuwe.

19-20. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Charlie, Alexander, Nova, Dawn.. eller nåt =S (om jag gifter mig med en engelsman.)

21. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Självklart. Sticker så fort studenten är avklarad.

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Vafan gör du här, vänd om!


23. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Johan, Mia, Peter.. Pontus =S

Inga kommentarer: