03 april 2007

MP06J. /ef

Just precis nu så kom jag på att jag har gjort ett livsavgörande val idag. Jag har valt vilken inriktning som jag ska studera de närmsta två åren & antagligen jobba med senare. Jag gick till skolan & fyllde i papprena, tänkte inte ens att detta kan vara den mest avgörande faktorn i mitt liv. Men jag är nöjd, det blev journalistik & information! - det fanns så många andra & välja mellan, men jag kände att det var bara praktiska ämnen. & egentligen så är det vad jag behöver eftersom jag är så skoltrött. Men samtidigt så gnäller den där lilla rösten inom mig att jag kan inte bara lata mig. Något måste jag ju göra.. & skriva, det kan jag så :D - jag gissar att min framtida klass kommer heta MP06J. Wiie! <3 Godnatt Sverige!


& btw. JAG VILL HA MIN PÅSKLÅDA! NUU! :'(

Inga kommentarer: