19 april 2007

hjälp!

Lite fjuk idag tööjp! Skippat skolan, legat i soffan & sovit fram till nu.. Men jag måste verkligen till gymmet, mår bara dåligt av att inte gå dit. Får relaxa lite i bastun efteråt :) - Får se hur det blir sen när mamma kommer hem, måste hitta en klänning till våran krogshow nämligen. Hinner typ inte någon annan dag förens i maj. Övar med kören 3 ggr i veckan nu, ca 16h/veckan, har massa tid mä min personliga tränare, sen äre skitmkt plugg oxå. Jag döör! - & något ännu jobbigare som har kommit upp är om jag kanske ska "hoppa av" skolan nu, för att sedan börja om på florist-linjen på john bauer efter sommaren... HJÄLP!

3 kommentarer:

Anonym sa...

vem har du som personlig tränare? jadu det är tuffa & svåra beslut att ta det där med skolan...Men det fixar du. är bara du som vet vad som känns rätt & bäst för dig. Man ska inte läsa ngt man inte trivs med. :). I morron ska jag på spinning med Mia o pappa anders! :) o om inte mia ska med så går jag med er pappa! haha! Guess who was at the gym today! ;) *blink*

Anonym sa...

Ok, du måste följa med en annan gång eller att jag följer med er ngn annan gång när du med kan träna? :) hade vart kul att träna med dig :) ta hand om dig sötis!

Anonym sa...

jag vart inte på spinning. sämst! :D