24 april 2007

jordskalv.

Hela min värld har rasat samma, i detta nu.. Tidigare har det bara varit lätta jordskalv men nu så... Vafan ska jag göra?! - jag har sagt till mamma att jag behöver HJÄLP, men hon säger bara att "du ska nog ha din mens snart kanske?" - det är så fel man kan komma. vill inte ljuga för dig mamma.. Vill bara våga säga att "du mamma, jag har varit hemma nu måndag-tisdag & några dagar förra veckan med." utan att du ska hata mig. Vill att du ska kunna förstå.. men om du gör det så kommer du bara säga åt mig att fortsätta köra på.. & det kan jag inte, jag orkar inte.. eller så kommer du fråga vad problemet är. men JAG vet inte ens vad problemet är!!

1 kommentar:

Anonym sa...

It Is called depression...jag hatar det, hade en sådan svin jobbig period nu från okt-mars. men jag säger bara en sak. Johannesört är fett bra! finns att köpa på apoteket. kostar lite men ack så bra det är. prata med mamma. det är värt det även om man får ta lite smällar. det är Alltid skönt när man lättat sitt lilla hjärta :) men det är svårt att förklara ngt man känner inombords när man inte kan sätta ngt finger på det. Vet precis hur det är. N'he nu ska jag snart till skolan. Vill inte!! tjoflööööjt!