15 april 2007

überfint.

Jag gick & la mig med en jävla huvudvärk, jag vaknade med en jävla huvudvärk. Har knappt sovit 6 timmar & jag kan verkligen inte sova mer. Tänker alldeles för mycket, på sånt jag egentligen borde kunna tänka på vid ett annat tillfälle. Men men.. überfint väder även idag. Ska grilla med Anna & några till framåt eftermiddagen/kvällen, innan dess ska jag & storasyster maria till hästarna & rida en tur, sen åka inlines en sväng. Längesen nu, blir nog kul :)

hur vet man om man tycker om någon?

2 kommentarer:

Anonym sa...

beror ju på vad man menar med att tycka om, vilka känslor. vänskap eller kärlek? Jag vet att jag tycker om en person när jag blir sådär pirrig i magen, kan inte kontrollera mig när jag pratar, svammel svammel o jag har svin svåtr för att stå still o titta på personen. Då vet jag att jag tycker om ngn. kärleksmässigt. annars så tycker jag om personer när jag känner att vi kommer överens o inte behöver göra ett skit tillsammans för att ha kul! bara ligga i soffan o dega, då tycker jag om en person. :) kram! dags för sömn!

Ebba Lovisa sa...

då tycker jag om någon ...