14 januari 2007

22.

Folk är inte alls som man trodde att dem var. Vet inte hur många lögner jag hört om åldern denna månad. Fattar ingen att sånt går att kolla upp?! Ge mej ditt mobilnummer & jag har för & efternamn & när jag har det så har jag den exakta födelsedagen & rätta året. Varför säger folk att dem är yngre än dem är. Du sa att du var 22- du var 30. Du sa att du var 22- du var 25. Varför är alla killar så besatta av just 22? Finns så mkt bättre åldrar än 22 oxå. Hela världen är knäpp i huvudet.

Jag är trött. somnade halv 6 sen hade jag en otroligt jobbig storasyster som skulle låna datorn vid halv 12. Couldn't fall asleep. IH! + att det blåser så mkt att ljudet gör en rädd. Man tror att fönstret ska blåsa in. Oj, nu gick det ett billarm på gatan, pga av blåsten. De varnar på tv & radio för att man ska gå ut idag, just därför ska jag ut =D , kolla om det känns lika illa som det låter. Ajja, ska klä på mej. PUSS!

Inga kommentarer: