26 december 2006

england !

Julafton gled förbi. En mysig sådan! Fick min Prison Break box ^^ , lite pengar, smycken, kläder, parfym, konsertbiljett =O , okej. till Idol-Markus iförsig men I like it anyway. + Roskilde-ticket. wow! igår var det att bara ligga i sängen & soffan. föräta sig på det mesta. stack hem till Anna framåt 23-tiden. Vi ska till ENGLAND! ^^ , nånstans utanför Manchester på sport- eller sommarlovet. med hennes familj då. fatta va ballt! , iaf. efter jag vatt där sov Anna hos mig. var ute en stund men orkade inte så vi gick in & tittade så "Rescue 911" vi somnade-sov till 11-vaknade-gick upp-anna gick hem. Jag cyklade till maria & vi körde till eurostop. hittade värsta fina klänningen/lång tröja. ska ha den på nyår! som för övrigt kommer bli såååå mysig. Imorgon ska jag in till stan & byta en tröja som var för stor & köpa skor. sen till mormor & käka lite :) , övningsköra med! ^^ , men struntsamma. nu pratar jag bara massa goja. ha det superbäst! PUSSPUSS! /L

Inga kommentarer: