16 september 2006

Fest ^^

Fest hos mig igår. Var jävligt kul, otroligt konstigt men vafan, vet inte hur jag ska förklara det men jag försöker ^^ , Victoria & Kim kom vid 19.30 ungefär, vi tog lite dooléys shots. vid 20.15 kom resten, typ alla :) , började dricka direkt. musiken var hög, en tavla rök i golvet. ena högtalaren rasade i golvet & sladden slets ut, det konstiga var att även sladden till den andra högtalaren hade slitits ut & detvar ett hack i golvet men INGEN minns att även den hade rasat :S , iaf vi fick igång det igen. vi började spela nåt konstigt ölspel några av oss. musiken var ännu högre, fick gå & putta in högtalarna hela tiden bara för att de inte skulle rasa i golvet igen. gick ut balkongen, feströkte en del. inte bra! , var så jääävla full! , blev därför otorligt förvånad när jag skulle kolla vilka som hade ringt mej under kvällen för jag var tvungen 6 få tag i en person som ringt innan. men iaf, så såg jag gustav. S nummer där, blev så paff. råkade radera det & efter det så trodde jag att det var en ren inbillning, men när jag nyktrat till lite så gick jag in på mitt rum för & kolla om han verkligen hade ringt. & ja, det hade han. fråga mej inte varför, försökte ringa innan men var ingen som svarade så. ajja, nu orkar jag inte skiva mer. puss&kram. /L

Inga kommentarer: